lauantai 28. marraskuuta 2015

Jos sä tarvitset mua

"Mä en ole ehkä kovinkaan kaunis tai viisas,
mut sä et näytä välittävän siitä
vaikka mä luulin etten mä ikinä riitä sulle näin"

 

"Mä en ole aivan virheetönkään, useimmiten saan vain huolia aikaan
Silti sä olet aivan siinä, siinä mun vierelläin

Sä näet valoa siellä missä tie katoaa pimeyteen
ja poimit syliin siipirikon pilvistään pudonneen"

 

"Siksi etsisin sua talviöistä tai aamuruuhkista asemilta
Sun nimes kirjoittaisin paidanrintaan että tuntisit mut
etkä hukkuisi ihmisvirtaan,
jos sä tarvitset mua

Aina tiedä en missä kuljen välillä taivaan ja maan
Kuka nojautuisikaan nuorallatanssijaan?"


 
"En pysty ihmeisiin, en edes sellaisiin joista lehdistä luetaan
silti toivon että luonas olla saan

Siksi etsisin sua vaikka laitakaduilta, kellareista, syrjäkortteleista
Sun nimes kirjoittaisin paidanrintaan että tuntisit mut
etkä hukkuisi ihmisvirtaan, 
jos sä tarvitset mua" 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti