tiistai 1. joulukuuta 2015

Mitä Justus merkitsee minulle?

Justus on vaikuttanut elämääni monella tavalla. Justuksen tulon jälkeen elämässäni on tapahtunut positiivisia ja jopa mullistavia muutoksia.


Justus on minulle hyvin rakas. Justusta saan rakastaa niin paljon kuin haluan. Tarvitsen henkilöä, jolle voin näyttää tunteitani peittelemättä ja rehellisesti ja tulla rakastetuksi. Kuulostaa hassulta, mutta minulle se henkilö on Justus.


Justus on tuonut elämääni paljon uutta sisältöä. Justus tuo uutta vanhan tilalle, ajateltavaa ja sisältöä tyhjyyteen. Yhteiset harrastukset ja toisesta huolehtiminen täyttävät päiviä kuin huomaamatta.


Kirjoitan poikkeuksellisen henkilökohtaisesta aiheesta. En halua jakaa elämääni blogissa, mutta haluan kertoa, kuinka suuri merkitys Justuksella on ollut minulle. Kaiken lisäksi voin vilpittömästi nähdä poitsun silmistä rakkauden- kannanhan minä vastuuta hänen elämästään.

2 kommenttia:

  1. Tää oli ihana postaus! Onneks oot saanut Justuksen ystäväksesi - oon kanssa omien kokemusteni perusteella sitä mieltä, että koirat voi olla oikeita tosi ystäviä sanan varsinaisessa merkityksessä tuoden paljon hyvää elämään :)

    VastaaPoista