perjantai 26. helmikuuta 2016

Hiihtoloma kuulumisia

Heippa! Justus täällä pitkästä aikaa kirjoittelee. Mulla menee hyvin. Rakastan talvea ja lunta. Mun lemppari hommaa on lumipallojen perässä juokseminen, kun Vilma niitä mulle heittelee. Lumi on I-HA-NAA. Lumesta saa tehtyä palloja, jotka on ihan niinkun ne pallot, joita kesällä heitellään.


Aina ulkoilun jälkeen mua kutittaa kauheasti tassuihin, kun niihin on kiinnittynyt hirmuiset lumipallot. Vilma joutuu sulattamaan niitä lämpimässä suihkussa, etten joudu viettämään koko loppu päivää kodinhoitohuoneessa. Äiti ei oikein tykkää siitä, jos menen märillä tassuilla sisälle.


Vilma teki pari päivää sitten ison lumiukon meidän pihalle. Räksytin lumiukkoa koko loppu-illan, koska se vaikutti tosi epäilyttävältä. Ihan niinkun oikea ihminen. Lopulta Vilma hermostui ja joutui rikkomaan koko lumiukon. Ollaan lenkkeilty ahkerasti, kun nyt on niin ihanan leudot kelit. Rakastan pitkiä lenkkejä ja sen jälkeen kaivautumista sohvan nurkkaan nukkumaan.


Vilma lähtee parin päivän päästä reissuun, joten jään siskon hoiviin kotiin. Toivottavasti sisko osaa hoitaa mua hyvin. Vilma sanoi, että aikoo stressata koko matkan ajan, miten mulla menee. Ei kannata, koska aion olla kiltti poika. Lumista hiihtolomaa kaikille!

2 kommenttia: